اس ام اس کینه - اس ام اس جدید نفرت داشتن
نوشته شده توسط : علیرضا نساروند


تلاش براي زنده کردنِ يک رابطهِ از دست رفته
مثل اينه که بخواي يه چاي سردشده رو با ريختن آب جوش گرم کني
نه رنگش مثل اول ميشه نه طعمش

++++++++++++++++++++++++++++++++++

جاي خاليت را
نفس عميق مي کشم ...
عطرت از تو باوفا تر است !

++++++++++++++++++++++++++++++++++

مي خواهم اعتماد کنم اما بد جايي دنيا آمده ام ... زمين ؛ جايگاه مارهاي خوش خط و خالي بود که هر روز نيشم مي زدند

++++++++++++++++++++++++++++++++++

گذشت اون دوره که پروانه روي شمع ميسوخت.الان مياد جلوش انقدر ادا در مياره و بال ميزنه تا به خودش مياد ميبينه شمعو خاموش کرده!
 

++++++++++++++++++++++++++++++++++

ارزانتر از آنچه که فکرش را بکند بود اما براي من گران تمام شد...

++++++++++++++++++++++++++++++++++

دنبال واژه نباش.کلمات فريبمان ميدهند....
وقتي اولين حرف الفبا کلاه سرش ميرود فاتحه ي بقيه ي حروف را بايد خواند...

++++++++++++++++++++++++++++++++++

تو باور نداري اين حرف ها را ! وگرنه... من سالهاست براي آنکه در فال ِ تو باشم ، در قهوه تــو... غرق شده ام ...!

++++++++++++++++++++++++++++++++++

آدما مترسک نيستن که وقتي واسه کلاغهاي دلت تکراري شدن اونو با يکي ديگه عوض کني ! خودت باش قبل از اينکه مترسک ديگران بشي .

++++++++++++++++++++++++++++++++++

اين اسمش دله! اگه قرار بود بفهمه كه مي شد مغز؛ دل نمي فهمه!

++++++++++++++++++++++++++++++++++

من گرفتار سنگيني سکوتي هستم
که گويا
قبل از هر فريادي لازم است...

++++++++++++++++++++++++++++++++++

در خيال ديگري مي رفت ، و من چه عاشقانه کاسه ي آب پشت سرش خالي مي کردم !!

++++++++++++++++++++++++++++++++++

تو روح همه کسايي که ما اونا رو دوس داريم ولي اونا ما رو دوس ندارن ...

++++++++++++++++++++++++++++++++++

چگونه ميتوان به تاول هاي پا گفت تمام مسير طي شده اشتباه بود ؟؟؟؟

++++++++++++++++++++++++++++++++++

هست را اگر قدر نداني مي شود بود ! و چه تلخ است هستي که بود شود و دارمي که داشتم !




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس نفرت , ,
:: بازدید از این مطلب : 2029
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 / 1 / 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: